موشن لوگو یا لوگو انیمیت برای اینتروی فیلم های آموزشی

موشن لوگو یا لوگو انیمیت

موشن لوگو یا لوگو انیمیت

ساخت موشن لوگو برای استفاده به عنوان اینترو یا شروع کننده ویدیوهای آموزشی پیج رضا افراسیابی. از موارد استفاده از موشن لوگو میتوان به عنوان شروع و پایان ویدیوها ، کلیپ های آموزشی و تبلیغاتی میتوان نام برد.

موشن لوگو یا لوگو انیمیت روشی است که در آن یک آرم به وسیله صدا و نمادهای گرافیکی متحرکت به صورت متحرک در می آید. درواقع لوگوی متحرک یکی از زیر شاخه‌های علم گرافیک است که با استفاده از دیگر تکنیک‌ها اعم از انیمیشن و طراحی موشن گرافیک، اقدام به طراحی لوگوی متحرک میکند.

موشن لوگو یا لوگو انیمیت یا لوگو اینترو چه کاربردی دارد؟
هدف اصلی در ساخت لوگوی متحرک یا لوگو اینترو (Logo Intro) ، برندسازی نام شرکت به وسیله‌ی لوگوی متحرک شرکت است.

لوگوی متحرک می‌تواند لوگو و نماد شرکت‌ها را با استفاده از برنامه و نرم‌افزارهای کامپیوتری به‌ صورت خلاقانه‌ای به مخاطبان معرفی کند. یک لوگوی متحرک تاثیر گذاری بیشتری نسبت به یک لوگوی بی تحرک دارد.

از طرفی امروزه لوگو موشن به تنهایی یکی از روش‌ها و ابزارهای جدید و پر بازده برای انتقال محتوای تبلیغاتی محسوب می‌شود. طوری که جذابیت و بازدهی آن از دیگر روش‌های تبلیغاتی نیز بیشتر است.

از لوگوی متحرک میتوان در انواع ویدئوها و تیزهای تبلیغاتی و انواع موشن گرافیک ها استفاده کرد. اما کارکرد های لوگوی متحرک را میتوان در موارد زیر جستجو کرد:

  • یادآوری برند
  • ایجاد ذهنیت مطلوب در مخاطب
  • معرفی برند
  • تبلیغات کوچک
  • استفاده در تبلیغات ویدئویی
  • تاثیر آنی بر مخاطب

برای دیدن دیگر موشن لوگوهای ساخته شده توسط استودیو دیاف میتوانید به پیج زیر مراجعه کنید:

موشن لوگو های استودیو دیاف

http://diaphstudio.ir/category/motiongraphic/motionlogo